"Life is about trusting your feelings and taking chances, losing and finding happiness, appreciating the memories, n learning from the past"

Tuesday, February 9, 2010

Suka Suki di Sg. Congkak...

Salam uollsss~~
sejak 2 menjak rajin plak aku update kat blog nie yerr..hehe
isi mase terluang.....walaupon byk kije..huhu~~
haa~ nie mase kami pergi menerjunkan diri di air terjun Sg. Congkak...alaaa kat ulu langat tuh..aku sukerr p cni sbb tempat d best...tenang..tak sesak...clear....n bersih gakla....kami p tempat yg ats cket.....
p ngan opismate ku n my sis..ude...
kami bawak bekalan...masak memasaklaaa~~ jimat cket...
menu pada hari itu : spagheti (sodap gakla..hehe) ,sandwich n sosej rebus n meehun goreng...
seronok..siap leh mengapungkan diri n lalu dicelah2 batu...cam air mengalir tuh..mula2 tgk jeww diela n sue wat pas2 try besshh la plak....
so, kami 3 serangkai melalui celah2 batu itu..hahahaha memnag lawak.......
tgkla pic kami nie..... myb next time leh p lagik..........
enjoy yaaa~~

cam model tak? hihi
aksi2 model bertauliah di air terjun..hahaha~

dialog 4 gadis...lokasi baaeeekkk pnyerr!!

kami lagik...

nie kat ampang view..da alang2 lalu aku singgahla.....aku da tak heran daaaa...laluan ku gakla nie...tp sbb dorg baru 1st time jdik kitorg pon menggamit memori dcni.....
hmm..kalo mlm lagik ctk....

again..again... MODEL BPAD..hehe

~peace~

aksi2 romantika d amor kami..hahaha~~

pergi ke klinik cabut gigi..
sg. congkak t kami dtg lagi..
pantun 2 kerat yg d create oleh aku..hahahahah~
Miss Ina..kamu wat perr tuh??? ish..ish.,ish..hehe

ngan adik sy..ude...
kami same2 menikmati spagheti yang dicipta khas o Chef Diela..
tq..memang sodap spagheti kamoo~~
apsal cik kak tuh duk jauh2..gaduh ka...hehe but nice pic...(^^)~~

yg berrkaler nyerr...okla tuh~~
seronok tak??? aku jawab...seronok....hehe
tp memang release..Menurut Kajian olehku......tgk air nie leh hilangkan stress taww...kalo korg agak2 tensiii tue pla membawa diri kat air terjun..memang release....hihi...
niela xtviti aku...berjln jewww.....
yg ponting aku happy..... =)
makan...mandi..makan..mandi..makan..mandi......pastu last kenyang gilerrrrrrrr...hehehe
beshhh..beshh.....
~(^^)~
akhir kata sepakat membawa berkat...hahahaha~~

No comments:

Post a Comment