"Life is about trusting your feelings and taking chances, losing and finding happiness, appreciating the memories, n learning from the past"

Friday, February 12, 2010

Gong Xi Fa Chai

raya..raya..raya... =) cam rayerr aku plak ek..
ceronok sbb coti lama... ~13.02.2010 - 21.02.2010~
My Schedule : Putrajaya-Mersing-Kuantan-Terengganu-Mersing-JB-Mersing-Putrajya
Mersing tu umah aku...sbb tue asyikk ke sanerr je..hehe
neway...p wedding kat ganu..My cousin..dpt owg sanerr..raye ke 2 wat..ari sinin..biasa weeknd org wat kenduri kan??? nie 1st p weddg ari isnin... =)
1st time gak aku driv sampe ke sanerr..jauh tuh..huhu~~ seb bek de 2 driver..takla pont sgt den...
p ngan family aku..mase niela ayah n mak nak jnjln..cian dorg duk umah jeww..tunggu ank2 lik brula dapt jnjln.........
actlly kuantan tuh umah my pakcik (cik jemik), adik mak aku no. bape ek?? tak ingat plak...huhu~
...cik jemik aku nih agak serius orgnyeww..maklumlah Polis..kena muka garang2 cket..heheheheh~~
stay 1 mlm..jdik..takla ponat sgt kan..kuantan ke ganu kan da dekat...
kan? kan?kan? =)
hmm.... aku nak ucapkan Gong xi Fa cHAi kat sahabt aku sowang nie..Wong Soon Hua @ Cindy (name glamer dier..hehe)
sempena rayerr dier aku bgla sumthing kat d..Chocolate...cannteeek taw..hehe lupe plak nak snap gambo..hihiih
Cindy..Selamat Tahun BAru... Hope dis year will giv u n Tunang manyak Ong n copat kaya maaa..leh blanjerr i.......hehehe
luv u~

No comments:

Post a Comment