"Life is about trusting your feelings and taking chances, losing and finding happiness, appreciating the memories, n learning from the past"

Wednesday, February 10, 2010

~My Luvly Sis~

haaa..niela adik i... Norfarizah bt Ithnin...kami pggl ude...
spjg duk putrjaya..d laa yg rajin melayan karenah aku..hehehehe
kami ber2 pon jadik..yela selesa kuar gan adik sendirik...sukahati kami je la nak p mane pown.... hihihih
korang bygkan kitorg leh plak berjalan2 di jalan TAR 3 minggu berturut2..gilerrrr..hahahah
carik brg..maklumlah dis gul akan menamatkan zaman bujangnya tak lama lgik..
langkah bendul..huhu~
bile la plak turn kakak nye plak yerrr.. pray 4 me k ...mudah2an..amin....
takat nie kami da belila cket2 brgnyerr..bju tuk org blok aku..de 24 umah means 24 pasang...
byk tuh...tp kami cari kain pasang yag harganya adalah berpatutan n yg ponting cAnnnnnteeekk!! da edar pon kat org kg..n mak aku citerr da de yg siap pon..cayalah makcik2 nih....xcted mereka..
green kalerr..tema d la tuh..tu pon aku yg bagi suggestion..
my favaret kalerrr..tp xpelah.. t time aku aku pilih kaler len plak..... =)
last week bli baju tuk adik beradik...
sepakat memilih kain songket... ctk n murahh gilerrrrrr....
4 psg kaler putih 4 psg lai kaler ijawww....
kami 3 org pompuan(mak, akak,aku,) 1 org lgik adalah kekasih hati adikku.........bakal la konon2nyerr..heheh)
(sporting tak kakak2nyeww..siap belikan tuh).......(^^)~~
sukela tuh yerr Mohd Zulali Ithnin.... =)
n ingat masa nikah ude kami nak pakai jubah sesame.... tema2 arab la plak..hehe
da beli da pon...hahah
pastu ude da beli yg kecik2 mcm tuala tuk owg rewang......hmmmm...tu je la kot..byk lagik budak nie nak kena bli....
abeslaaa~~..heeeee
takpe ude...bli sket2....bulan dopan bli langsir plak...t aku nak jhit....maklumlah nak jahit nie makan mase cket..
aku kan bz....takot tak sompat plak...t tak cannnteek plak umah aku tak de langsir baru.....
eh....mase nie aku still berkaca mata....ramai gak dapat respon bile aku berkaca mata nie..hihiihihh
now da tak pakai daaa... konon2 nak tuko imej la..huhu~~
~chiooooowwwwwww ~

No comments:

Post a Comment