"Life is about trusting your feelings and taking chances, losing and finding happiness, appreciating the memories, n learning from the past"

Tuesday, February 2, 2010

MENCIIIIIIIIIII !!!!!!!

waaa..tajuknyerr bikin suprise yerr..hehe
camnerr aku nak memulakannya yerr...hmm..aku juz nak share ngan korang aku sgt cedeyyy sbb de seseorang hamba Allah nie yang tak pernah rase nak berSYUKUR atas segala2nya ~ aku kkdg tak paham napela "wanita" itu asyik tak puas hati ngan aku...sedikit upsadlaa~
kenapala ek d camtue??????????? sgt2 tak paham...
leh plak d suruh sedara sepupu sepapat d dok mengenakan aku...haisssh...bikin gerrram saja...
aku daa banyak sgt sabar daa ngan ko.. ko patut rase bersyukur sbb aku nie tak suke cri pasal ngan org... silent the best way kan???..lgi berkat...lagi baik..dr dok cari *bahan* nak kenakan org...
seb bekla aku nie jenis tak melayan kan??? kalo tak kompem menjadik laa ko nak kenakan org...kompem ko bertepuk sakan bergumbira dok gelakkan aku...
aku jumpe ko cara baik..aku layan ko ngan baik...aku redha....tapi ko masih tak puas hati..mcm2 cara ko wat kan????
takpela dik...rini ari awak..u remember wat i say... kebenaran pasti akan muncul jua... wat u give u get back..aku percaya setiap perbuatan kita memang de balasannya....... kalo tidak pada kamu..myb kuarga kamu... hope ssgt kamu berubah...enuflaaa~~ jgn kaco hidup org lagi..
aku masih berSABAR selagi aku boleh bersabar.............

No comments:

Post a Comment