"Life is about trusting your feelings and taking chances, losing and finding happiness, appreciating the memories, n learning from the past"

Tuesday, February 9, 2010

Alahai si comeyyy nie~

mase nie aku da otw back putrajya~~ kali pertama jumpe anak sedaraku... xcted teramat sgt...ummi dier duk senang lenang jelaa~~sbb de org mandikan baby, basuhkan berak, pakaikan baju.....hehe..mak ngah n mak ude sgt rajin..tp aku rajin bab pakaikan bju, bgi wangi2 cket..hehe
bab basuh berak mak ude rajin...aku kekadang wat gakla.... seminggu tu kitorg syik dok bekepit jew ngan baby...
da nak lik baru sibok amek gambo ngan si comey ini......berat hati gak nak lik mase tuh..yela..nak lik kg memang lambat lg lorrr....
now umahku semakin ceria dengan kehadiran baby comelzz ini... especially atoknyela.......
adik dapat byk hamper~~ mak ngah belikan bju kaler pink...cannnteeeeek taw... =)
aku nak share ngan korang pic kegembiraan n keexcited'n (betol ke ayat aku????..hehe) aku wiff Nur Amni Umaiza......

"......tidur anakku tidur...hari sudah malam.... bila kau da besar...boleh tolong ummi....."
MAk Ngah sayang kamu.... cepat besar yerrrr dik..(^^)~~mmmuaaaaxxx~~

Amacam...sesuwai tak aku jadik ibu????????????????? hehehehe

No comments:

Post a Comment