"Life is about trusting your feelings and taking chances, losing and finding happiness, appreciating the memories, n learning from the past"

Friday, December 30, 2011

Subhanallah ! aku cinta dia

Semalam episod akhir cerita "Tentang Dhia" Tv3 yang aku follow dari episod 1 lagi. sedih cite nie.semalam tengok pon da mengalir air mata nie. huhu de 1 part tue tetibe terdengar bait-bait lagu "Subhanallah aku mencintainya, Subhanallah aku menyayanginya" yang ni je aku ingat. pagi nie masuk opis terus google lirik tue terus jumpe pemilik lagu ini. Sungguh syahdu mendengarnya.. Jom hayati same2 :



Dewi Pertiwi - Diatas Satu Cinta


Jejak-jejak langkahku
Bagaikan lemran waktu
Apakah ku masih bisa terus melangkah
Serpihan hihupku ‘kan ku bangun
di atas satu cinta

Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat
Selalu dihatiku

Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat
Selalu dihatiku

Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat

Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat

Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat

Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat

Selalu dihatiku


My dear hubby : Subhanallah, saya sangat mencintai kamu, subhanallah saya sangat menyayangi kamu. Semoga sinar kebahagian bersama kita hingga akhir hayat. Amin Ya Rabbal Alamin.

No comments:

Post a Comment