"Life is about trusting your feelings and taking chances, losing and finding happiness, appreciating the memories, n learning from the past"

Saturday, August 6, 2011

Simply Siti Tidak HALAL???????????????

biaq benarr..tak HALAL???? sume yang gune SS pasti risau bile isu ini sedang sibuk diperkatakan..berus SS yang digunakan dibuat dari bulu ba alif ba ya..came tuh?? nasib bik saya bukan pengguna SS.pasni jangan gune produk SS lagi yerr.saje boikot.boleh tak gitu?..hehe

Usah risau gundah gelana sebab Siti sepantas yang mungkin telah menafikan isu berkenaan ditwitternye dan mengatakan sume produk SS adalah halal dan telah mendapat kelulusan JAKIM..
Siti di Twitter :

" Semua produk SS & berus yang digunakan dalam produk adalah mendapat kelulusan HALAL daripada JAKIM dan pemeriksaan adalah dibuat sebelum setiap produk dihasilkan dan kita akan mengenal pasti dan memperbaiki setiap usaha untuk memastikan setiap produk mendapat kelulusan JAKIM"

Jadi, bagi pengguna SS, jangan risau sebab status produk ini HALAL. Boleh guna dengan selamatnya. tapi kalau kite perasan berus kat luar tue camno? halal ker? susah nak jawab. kalau rase was-was dinasihatkan tak payahla guna. kalo yakin baru bole guna..okayyy!!

Mesti de orang dengki ngan Siti kan? teeeeeeeeeeeeetttt..walllahualam..

3 comments:

  1. kalau cik ina nak tau, product SS bukannya malaysian made. ia originally from korea. brand jer malaysia. tp di angkat sbg product malaysia.

    hurmm.. no wonder la bole gune bulu ba alif ba ya.. :)

    ReplyDelete
  2. hehe..yup.true..kebarangkalian tue tinggi.. terpulang pada ssorang..kalo was-was better tak yahla gune..

    risau betol kalo menda tak halal nih.kan?

    ReplyDelete
  3. betul tu.. nway, syoknyer kakitangan awam dpt bonus 1/2 bln gaji! :D

    ReplyDelete