"Life is about trusting your feelings and taking chances, losing and finding happiness, appreciating the memories, n learning from the past"

Thursday, December 3, 2009

Serabut...

kepala aku memang serabut pada ketika n waktu ini....
pela yg aku fkir sebenonyewwww..huhuu~~
hmm..so disebabkan kepala aku berserabut jd aku pon meringankan tangan tuk mengarang sumting...aku pon tak taww nak karang pe..ikut sedap tangan aku jeww nak mengarang ntah pape ..huhuhu
ttbe plak adik ku kol....berckpla beberapa mnit ngan dier..plan tuk next cuti...yayyyyyyy....hehehehh bab coti memang aku sukerrrrr..kn bes kalo duk dekat ngan familyku....tiap2 minggu leh lik kg tgk mak ayah n bawak dorang jnjalan...cian bonda n ayahandaku...dok umah jeww....sesekali anak balik baru dpt g jenjalan.....kalo aku lik kg memang tak rest pon...tak duk umah..jalan jew...yela..time tula nak menghiburkan hati kedua org tuaku...
de gak cite ngan adikku psl my sis..tunggu hari je nie..insyaallah...baby tue akan jdi 1st ank sedare, 1st cucu, 1st cicit belah mak, n 1st cicit belah ayah....hope kakak aku selamat melahirkan n baby shat..insyaallah..aku doakan yg terbaik tuk my lovely sis..luv u kakak...muaxxxx~~
lama rasenyeww umah aku tak de budak2...anak2 mak suma da besoww2..heheheh tak sabaw menantikan kelahiran baby sulong kakakku....mesti meriahkan umah kitorg nanti...besnyewwww...;)~~
hehehehe ttbe rase nak terrsenyum.......t aku de anak sedare..=) ....mesti dicayang2 o makcik2nyew.....especially AKU LAAA~ aku memang sukerr budak2......hihihiiiih
hmmm...kla..keserabutan dkepalaku da kureng cket..huhuhuh..time to work..nak ciapkan KKWT a.s.a.p......aku kena berusaha keras...ca yok2...ehhheheh..
see yaaa...:D~~

No comments:

Post a Comment