"Life is about trusting your feelings and taking chances, losing and finding happiness, appreciating the memories, n learning from the past"

Monday, December 14, 2009

my First Niece..Nur Amni Umaiza.....(^^)~~

Salam...rini aku nak memperkenalkan korang anak kakakku..merangkap anak sulong kakakku..my 1st niece...cucu sulong my mom & dad..cicit sulong belah mak & ayah...
Lahir pada 11/12/2009..around 6.30pm..berat 3.1kg...
Nur Amni Umaiza..sedap kan namennyeww..abg ipaw aku yg decide name tue..kami terima jeww..heheheh..
suprise tue..hari 1 d lahir da lekat name tue...:)~~
tak taww nak ckp camnerr hepinyeww bile taww akan kehadiran baby comelz nie dalam familyku..especially my mom n dad laa..da nek pangkat..jadik atok..hehe
almaklumlah..lame daa rumah kami kesunyian ngan tangisan dan jeritan kanak2...hehe
agak kecoh aku pada kelahirannye..suma org aku kol...heeheh
terkilan n cedey bile time kelahiranya aku tiada dcc kakaku tersayang itu...
seb bek zaman agak canggih skang..leh kol n 3g jelaaa....huhuh~~
yg pasti tak sabaw nak tunggu krismas nie.sbb mase tula dapat lik kg tuk jumpe Nur Amni..
tunggu mak ngah lik yerr..hehe
my gelaran is Mak Ngah..ok la tuh...
Mak Ngah doakan kamu jdi anak ynag baik, n solehah..menjadi insan yang berguna n membanggakan ummi n ayah(kakakku n abg ipawku), atok n makcik2 n pkcik2 kamuu....

Nur Amni Umaizah...mak Ngah sayang kamuuuu
like ummi dier mase kicik2..hehhe
alalallalala...comeyyyyy...hehhe
tak sabaw nak kiss n hug..hehe
lUV U SO mUCH..ANAKKKU



No comments:

Post a Comment