"Life is about trusting your feelings and taking chances, losing and finding happiness, appreciating the memories, n learning from the past"

Wednesday, July 13, 2011

Prep BIGDAY-Part 2 Seri Pengantin Linda (p)

hye..hari nie nak share perkara penting for my bigday iaitu andam n butik pengantin terpilih..di umah saya memilih Seri Andaman Linda.. dekat dengan umah saya.. dlm 1o minit jerr..Felda Tenggaroh 05.bukan ape senang cket if pilih yg dekat..nk ulang alik p pon x leceh..huhu

saya amek pakej yang mampu milik..hehe 3 psg baju termasuk 1 sanding (merah hitam), 1 berinai( hitam putih)n 1 lgi persalinan (kebaya songker purple)..fuhh..memang penin nk pilih baju..nak cri yg betol2 sesuai ngan kite.. yg cedeynye kaler pink yg aku nak xde.. x byk choice..so nak x nak kena crik kaler len..n kebetulan de 1 bju merah hitam..tp kena tambah uit 500 sbb bos kedai tue ckp baju bru n x ramai lg yg pakai..xde choice terpaksa jugakla pilih yg itu..huhu merah makngahlaa nampaknye raja sehari itu..hihih

nak pelamin cantek kena tambah uit, kerusi cantek pon kena tambah, canopy lgik, senang cite kalo nk yg canteekk2 kena tambah uit..huhu kalo itot pakej yg diberi sume jenis lame2..tak ikut peredaran zaman kata bos seri pengantin linda.. =)

Alhamdulilah..setelah berjam2 distu. kata sepakat da diambil, perbincanagn antara incek tunang pon ok, at last kami kompomkan pakej, pelamin n baju2 yg telah dipih..legaa

yg aku x ambil
1.bantal tuk nikah (sbb bole wat sendirik) if ank d akan charge 1 bantal 1o hinggit
2.bilk pengantin (xde dlm pakej kalo nak kena tambah uit)
3.kasut (crik sendirik)
4.tepak sireh tuk renjis (wat sendirik)
5. veil, tdg nikah (beli sendirik) kalo nak andam tambah uit lgik)

kesimpulannya, yg aku x ambil tue aku rase aku bole wat sendirik or beli or pinjam..save cket..kan? hehehe

seminggu be4 majlis aku akan dtg balik kedai tue tuk last fitting n tgk2 mane yg bole ditambah tanpa kuarkan or tambah uit..huhu

settle daaa..t next aku cite sal andaman b duet belah lelaki pulok.. daa

No comments:

Post a Comment