"Life is about trusting your feelings and taking chances, losing and finding happiness, appreciating the memories, n learning from the past"

Thursday, June 23, 2011

e-Day Part 4- My BFF


masih nak cite pasal my eDay walaupon 2 bulan telah berlalu..hehe sbb? rase2 kalo da tua2 sok bole jengah2 balik blog saya x seberapa nie.. at least terubatla rindu dihati n bolehlah mengimbas kenangan dolu2..mahal gituuu..

Part 4 My Eday nk cite pasal my BFF yg hadir mase Majlis Pertunangan saya.. sgt gumbira sbb the only frens yg kelapangan masa tuk hadir..tqvm sahabat! saya sgt seronok uols dapat dtg tau.. hepi sgt! nie sahabat mase sy berkhidmat di PLKN as Jurulatih a.k.a Pegawai Kesatria di Kem PLKN Desaru, Johor..inilah sahabat mase susah senang suka duka di Desaru..merekala tempat saya meluahkan rasa dihati..n sahabat yg saya sayangi..

mase ngan taip nie, saya tringat2 saat2 bersama mereka di KemDesaru..uwaaaaaaaaaa....rindu sangat ngan kamu sumeee... huhu byk menda bole share ngan dorang kalo jumpe.. 1 mlm pon x abes cite..byk sgt story nk d stori morikan..hehe

jom nengok pic saya bersama mereka!






Fifah, Zaiton n Kak Zara..kamu akan sentaisa di hati saya..saya mendoakan agar kalian dirahmati Allah n bahagia dunia akhirat..serius! sgt rindu ngan korang..huhu

Fifah si darah manis... take k..jg tunang molek2 yerr.. sama2 kite menanti hari bahagia kite itu yerr.. ^_^

zai n kak zara : semoga kalian bertemu jodoh yang terbaik.. n berbahagia hendaknye.. x sabo nk tunggu bite gumbira dari korang ber2 plak.. =)


No comments:

Post a Comment