"Life is about trusting your feelings and taking chances, losing and finding happiness, appreciating the memories, n learning from the past"

Thursday, March 17, 2011

Cite KAMI ^_^

Salam..daa bersarang daa blog aku nih..huhu

so, sgt bertuah hari ini sbb i rajin nk berkongsi cite ttg KAMI ^_^

Sape KAMI??

jeng..jeng..inilaa d..

1. Siti AIshah Binti Ithnin

beliau merupakan kakak sulongku.. status suda berkawin dengan pilihan hatinya Mohd Azizi Mispan..kawen mase birthday i taw.. so, anniversary dorang bersamaan dgn birthday aku... jrg skli dpt celebrate same2..yelaaa..takkan nak menyiibuk plak aku ni kan..hahaha
kat bawah nie gambo mase dorang kawen..wat outdooor.tepi pantai gitu.. i pilih gambo ni sbb nampak canteek n kakak ala2 manje2 gitu then abg ipaw aku ala2 macho gituu..hehehe
alhamdulilah, pada tahun 2009 kakak aku telah selamat melahirkan puteri cumel yg bernama Nur Amni Umaiza..mmg bolat dan sgt gerrrraam ngan ini budak.. skang nie umo d da setahun lebih..da pandai jln.da x mo org termasuk mak ngah dier..huhu daa pujuk2, main2 ngan dier brulaa nk dokong..

nie gambo dier..cumell kan? tgkla mak ngah d camnerr?? hehe :P

Insyaallah, Amni Umaiza akan dapat adik baru bulan 5 nie.. ^_^ lg meriah uol familyku...hehe Hopefully sume selamat, ummi dan baby.. sgt hepi n mase taip nie ku masih tersenyum seperti tidak percaya yg aku bakal dapat anak sedare lagii.. Alhamdulilah ^_^

2. Norfarizah Binti Ithnin

beliau nie plak adik aku yg no.3..pon sudaa berkawen means langkah bendulla..sbb kakak nye tak tawen lgikk..jodoh adikku sampe dolu.. xpe..kakak d ckp biar lambat asal selamat..hihih

tahun 2010 sgt bermakna tuk mereka,,sbb telah selamat n sah menjadi suami isteri...nie gambo tawen dorang.. i pilih sbb gambo nie sgt romantik.men pegang2 dagu..dgn gaun putih tuh..pastu yg adik ipaw aku pakai bju de ekor cket..ishk..x nampak plak ekor bju tuh....hehe cweett kan? pandai cik photographer amek gambo taw..canteek ^_^
PJJ (perkahwinan Jarak Jauh) ngan asben d..hope sgt dorang berdua nie duk 1 bumbung.. susah duk jauh2 nie..xpe2 mesti de hikmah tuk kamu 2 org yer..sabar..mendoakan kamu disatu bumbungkan dengan cepat hehe n dapat baby cepat2..amni de kawan t.. :D

adik i nie yg duk sebumbung ngan i skang..best..de kawan n x boring duk sorg2..sbb de teman tuk bergosip, shopping dsb :D

3. Mohd Zulaili Bin Ithnin

ni ha adik bongcuku.no.4.. belum tawen sbb nk tunggu kakak d yg sorang ni tawen dolu..hehesatu2nya lelaki n kami sgt menyayangi d..

adik : keje rajin2, jdi org yg beriman, semoga dipermudahkan sume impian2 yg kamu nk capai termasuk kete baru..hehe leh kakakmu pjm :D

Gambo ni diambil mase d dapt itvw kat kem.pertanian... kat putrajaya.. da alang2 sampe bawakla d jln2 sambil posing.. suke posing adik aku nih..maccooo la tu kununnya..hehe

semoga Allah lindungi kakakku sekeluarga, adikku bersama suami n adik bongcu ini... tak lupe pada mak ayah juga..sayang sume.. muaaahhhhhhxxxxxxx

tak bes lagi!!!!!

taraaaaaaaaa... last sekali ialah..................

4. Noraminahwati binti Ithnin

tula aku..hehe pjg tol name aku tuh..payah org nak sebuat haa... hehe kalo kt kg org call me NINA kat bandar pgl INA... nape nina? sbb mak cite mase nak beri nama aku dolu sptutnya NORANINAWATI tp ntah camne ayah salah tulis jdla NORAMINAHWATI... Aminah..lembut jerr kn name tuh... :D tak kesahlaa....i suke name i yg pjg tuh... hehe

mcm2 gelaran org pggl i nie.. ingat mase sekolah dolu. cikgu matematik aku suke pggl name penuh.. cian nk sebut nama pjg2 taw..siap nama ayah d sebut... tp bagus kalo sebut name pjg2 penuh berkat.. org ckplaa ^_^

cikgu agama suke pggl i Aminah..sukeee.. =) Nor pon ade..nora pon ade...wati pon ade..so far takat nie sorg je pggl i wati...mase i keje ngan PLKN dolu, TKPku cikgu wati..huhu terima jelaaa..da name mmg ade wati kat blkg tuh...

aku gedix2 perkenalkan name ina mase aku keje kat butik.. nak tuko angin kunun2nye... hehe so name ina kekal sampe skang... mengade2kan ;P

nak kenal sape dia cik ina. niela dier..gambo mase slim..skang agak bolatl cket,,huhu bilelaa aku nak kurus..tulun..tulun...masih memujuk hati utk p exersice+diet! huh...usaha tangga kejayaan...caiyookk INA!!!!!!!!!!!!!

cik Ina..

so, tahun 2011 sy masih berstatus single dlm usia 28 tahun.. semakin berusia..uwaaaaaaaa... tggl aku n adik ku je yg belum tawen..bile nak tawen? Insyaallah, mungkin tahun nie..mungkin............biarlah rahisa...hehe semoga dipermudahkan semuanya.. n moga kebahagiaan akan selalu mengiringiku..AMIn.. Terima kasih Ya Allah atas segala yg telah diberikan untukku.. bersyukur atas segalanya ^_^

kesimpulannya : itula dier cerita pasal KAMI (anak CIk Nin + Pn AIni) da beso uponyerr... semoga Allah lindungi n berkati kami.. AMin ^_^
~LOVE~

~TAMAT~

4 comments: